ASCII blog
#foto #Praha #výběr

19. 4.

Značky


Nechápu, jak si někdo může oblíbit nějakou značku/brand nebo ji být dokonce loajální. Být loajální značce, je jako být loajální tasemnici nebo jinému krev sajícímu parazitu. Jde o submisivní postoj k tyranům ve snaze se zalíbit jejich povýšené nadřazenosti. Loajalita značek ke klientele je chladná & kalkulovaná. Když rovnice říkají, že z toho něco kápne, značka se tváří jako přítel. To je chování psychopatů a k nim bychom neměli mít žádné strpení. Psychopaté jsou jen prázdné slupky lidství, fasády kolem kalkulující kruté mysli neschopné cítit empatii. Stejně jako nemá smysl cítit nic k psychopatovi, protože on to není fyzicky schopný opětovat, nedává smysl cítit nic ke značce.

Značky bychom neměli obdivovat, měli bychom se je aktivně snažit zničit. Příznivci přímé akce mezi námi, by jistě dodali: Zničit všemi dostupnými prostředky & za každou cenu.

Werner Twertzog - fiktivní účet Wernera Herzoga - k tématu značek jednou tweetnul:

The day on which you start thinking about your "personal brand" is the day on which you begin to no longer be an actual person


«« 20. 4. Kolik ti je let?
»» 18. 4. Fragmenty

příbuzné články:
Vzpomínky
Zásadní životní pravdy
Content
Pokrok
Tučné písmo

sem odkazují:
Virtuální realita
Žoldáci reklamy