ASCII blog [RSS]
19. 4. Značky                                                            <<< >>>


Nechápu, jak si někdo může oblíbit nějakou značku/brand nebo ji být dokonce
loajální. Být loajální značce, je jako být loajální tasemnici nebo jinému krev
sajícímu parazitu. Jde o submisivní postoj k tyranům ve snaze se zalíbit jejich
povýšené nadřazenosti. Loajalita značek ke klientele je chladná & kalkulovaná.
Když rovnice říkají, že z toho něco kápne, značka se tváří jako přítel. To je
chování psychopatů a k nim bychom neměli mít žádné strpení. Psychopaté jsou
jen prázdné slupky lidství, fasády kolem kalkulující kruté mysli neschopné
cítit empatii. Stejně jako nemá smysl cítit nic k psychopatovi, protože on to
není fyzicky schopný opětovat, nedává smysl cítit nic ke značce.

"Značky":[p] bychom neměli obdivovat, měli bychom se je aktivně snažit zničit.
Příznivci přímé akce mezi námi, by jistě dodali: Zničit všemi dostupnými
prostředky & za každou cenu.

Werner Twertzog - fiktivní účet Wernera Herzoga - k tématu značek jednou
"tweetnul":[t]:

> The day on which you start thinking about your "personal brand" is the day on > which you begin to no longer be an actual person
[t]: https://twitter.com/WernerTwertzog/status/754137335630012416 [p]: https://ascii.k47.cz/protest.html <<< 20. 4. Kolik ti je let? >>> 18. 4. Fragmenty #1